Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 23 februari 2012 10:06

Godmorgon alla fina!


Börjar med att säga att jag inte är den typen som sitter och

slaviskt följer vår kungafamilj....Meeeen,när jag hörde på nyheterna att lilla

bebis flickan kommit till världen så måste jag ju ändå säga Grattis....för en

bebis är en bebis och likväl ett mirakel vem som än är föräldrar till det lilla livet :-)


Och nu måste jag ju slå ett litet slag för min favorit butik Pumpan,

för ni kan tro att mitt lilla hjärta tog sig ett skutt när jag läste på

deras sida att dom länkat till sin favorit bloggare....JAG!!!!....favorit :-D

Ni är för goa!

Så ni som har facebook och gillar den lantliga stilen till fin fina priser

skynda in och gilla deras sida så ploppar det upp fina erbjudande

 och ljuvliga bilder mellan varven :-)


Nu tänkte jag visa er lite av gårdagen fynd...och det var verkligen FYND!!!

Ha en härligt fin dag

Kram//Anja



Mitt fina fönster :-)

 





Som ska få lov att vara så här slitet och fint..visar när det kommit upp

på väggen....senare idag om jag får bestämma :-D




Som jag har letat efter en "pojkig" servis till lillebror som mer än gärna tar

sin systers...men om man då är som jag så vill man inte köpa prinsess tema eller rosa till sin son!

(Klart att det går...men jag har ju tre döttrar,så lite annat i färgväg är ju trevligt)

Så gissa om jag blev glad när jag hittade en helt vit....dock inte komplett,men det kvittar :-)

 





Servett ringar har också varit ett måste ha begär!

Skålen hittade jag två likadana för en tia stycket,perfekt till godis ;-)

   




Uppläggningsfat för inte många tior...gissa om jag blev glad när jag vände på dom

och det står Rörstrand under :-D Ibland har man ju bara TUR!!!!

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards