Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

En semla på detta?

Av vitamoblerochbarnbus - 21 februari 2012 20:05

Godkväll i stugorna!


Kikar bara in en snabbis och önskar er en härlig kväll,

hoppas att ni njutit av en massa goda semlor idag :-)

Själv har jag varit med lilla dottern på sjukhuset idag,fem tänder skulle

opereras bort och Olivia var så duktig och modig!!!


Så efter en hel dag på sjukhuset så är man något mör och nu

sover snäckan gott här bredvid oss i soffan!

Nu blir det dushen med mig och sedan kanske en semla på detta :-)

Idag får ni varken se inredning eller pyssel....utan en av dom finaste jag vet!


Ha en fin kväll

Kram//En trött Anja


Modiga lilla hjärtat innan operationen!

Dock lite påverkad av medicinerna hon fick...vinglade och sluddrade :-)

 


 
 
Ingen bild

kristina

21 februari 2012 21:46

Go´kväll.
Vilken sötis <3

Det är lite gåtigt i ögat när man ser sina barn lite "påverkade".
Värst är när dom sövs tycker jag o man ser hur dom rullar runt med ögonen o sen sover dom. Det kan få den mest hårdhudade förälder att bli känslosam.
Ni har väl sportlov ni åxå? Kan ju vara skönt för "O" att vara hemma ett par dar för man kan bli lite eftergroggy av medicineringen.
Äldsta dottern fick en riktig snetändning. Blev både arg o förvånad o gråtig. Inget skoj kombo :(

Men ha nu myspys med "O" o de andra heeela veckan lång.

Kramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

22 februari 2012 09:24

Godmorgon!

Tack så mycket :-)
Javisst är det...när hon vaknade så hade hon blod överallt och det såg mycket värre ut än vad det var!
Dock var hon jätte duktig och jag kämpade mot tårarna ;-)

Nu har vi sportlov så idag är det pyssel som gäller för barnens del :-)
Hade haft henne ledig även om det inte varit lov då hon idag har rätt ont så hon får smärtstillande i en jämn ström dom första dagarna!
Ush då,låter ju som att din dotter blev lite skrämd av det hela :-( Det är nog rätt vanligt tror jag!

Tack för din omtanke...vad go du är

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards