Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 19 februari 2012 11:22


Vad är det för en dag,är det en vanlig dag

Nej det är ingen vanlig dag för det är Linnéas födelsedag

Hurra,hurra,hurra :-)


Hejsan hej fina ni!


Idag firar vi Linnéa som fyller hela 10år idag,minns dagen då hon föddes som igår!

Hon en liten go bebisflicka och jag en nykläckt ung mamma!

Tänk vad tiden flyger iväg och man kan verkligen se på sina

barn att tiden går snabbt!

Lilla snäckan som var så liten...är nu en "minitonåring" som

pratar om kläder,smink och killar :-)

Härliga tös,Stoort Grattis på din dag!!!


När det gäller mina fönster så har ni alla som lämnat

kommentarer tyckt att dom ska få vara som dom är....Ni har givetvis helt rätt!

Dom är fina precis som dom är :-)

Börjar dock fundera på att hänga dom i köket istället.....Funderar en stund och

visar er sen när jag har bestämt mig!


Nu får ni ha en riktigt fin söndag

Kram//Anja



 





 






 



Finaste tavlan från Hildas hem blev en av presenterna :-)




 


Och detta är Alvin...ledsen för suddig bild,men efter att jag försökt att fota

det lilla livet i ca tio minuter så fick det vara så :-)

Tror att detta blev favorit presenten bland många andra!

       

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards