Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 14 februari 2012 18:59

Godkväll i stugorna!


Kikar in en snabb vända och berättar lite om min

längtan.....För jösses,vad jag längtar tills det börjar bli dags att

så en massa fina frön :-)

Det är en härlig känsla att se hur dom frodas och gror,det enda som frodas

och gror här hemma just nu är bacillerna!

För efter att ha varit på väg att bli bättre så har det tyvärr vänt och

blivit sämre igen!

Så det blir en tur till farbror doktorn igen...som dock råkar

vara en "tantdoktor" ;-)


Nog om det!

Tänkte passa på att tipsa om en super fin "frösida" som heter

frö med posten där dom har fröer i massa olika prisklasser

och ett tok stort utbud!

Det blir utan tvekan att jag klickar hem några små påsar

inom det närmsta ;-)


Nu ska jag vila mig en stund och när käre maken kommer

hem så ska jag överraska honom med mys fika....Vaniljhjärtan

och kärleksmums känns ju som en passande fika idag :-)


Ha en fortsatt fin kväll

Kram//Anja



Mina "reaFrö" från föra året,fungerar fin fint att plantera föra årets frön...glöm bara

inte bort att "väcka" dom innan plantering :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 14 februari 2012 09:50

Godmorgon alla fina bloggisar!


Tusen tack för alla fina gratulationer,ni värmer mitt hjärta

med era fina kommentarer precis som vanligt :-)

Dagen i går gick i lugn takt,mys,fika och presenter och mysigt besök

av min fina mamma under dagen och svärisarna på kvällen!


Måste säga att vi faktiskt inte firar oss vuxna särskilt mycket

utan krutet läggs på barnen....det känns mer rätt så faktiskt!

Även om det såklart känns mysigt att bli uppvaktad men det

behöver inte vara mer än fika och en mysig dag om ni frågar mig :-)


Dock så blev jag väldigt överraskad,först av min mamma som hade stickat

en super fin och mysig "pippi" tröja till mig....och matchande mössa......och matchande

benvärmare ;-D

Jösses så fin jag kommer bli....kan inte låta bli att tänka på den här boken

Var är Waldo,ni vet han som man ska hitta i folkmängden ;-)

Lovar att jag ska visa en bild...så kommer ni strax förstå vad jag menar!


Lilla familjen hade köpt ett fint stOOrt doft ljus med doften

Winter Pear,det doftar ljuvligt och jag som är helt såld på doftljus,härligt :-)

Och sen fick jag överraskande nog ett jätte fint doft ljus från favorit butiken Pumpan

också....Jag måste ju verkligen varit snäll i år ;-)

Så tusen tack allihopa....Jag blev jätte glad!


Ha nu en riktigt fin hjärte dag

Gör fint för någon annan så kommer det strax något fint

tillbaka!


Kram//Anja



Lite Kärlek Till Er Alla!!!

 





Mina Ljuvliga doftljus....Ohh,vad jag längtar till förkylningen är borta

och luktsinnet tillbaka ;-)

 





Mysigaste tröjan!

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards