Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2012 16:26

Hejsan hej!


Idag har jag tillbringat min dag i sängen.....Med att vila såklart ;-)

kikat runt lite på datorn och på alla andras fina bloggar och när jag kikade

in hos Fina Sofia på Hildas hem så var tävlingen som jag var med i nu avslutad

Och JAAAG VANN!!!! :-D


Jag som aldrig vinner något har nu vunnit en av Sofias fina

barntavlor....hon har sååå många fina att välja mellan så jag har super

svårt att bestämma mig!

Tanken är att jag ska välja en tavla till Linnéa som snart fyller år,har nästan

bestämt mig....mellan två....jag velar ;-)

Men iallafall...Tusen tack Sofia!!!

(Ledsen att jag inte länkar....vet som vanligt inte HUR man gör ;-))

Får väl snart ta och lära mig det här med länkar och annat bra och ha!



För att pigga upp mig själv ytterligare så har jag klickat hem en "liten"

present till mig själv...det får man väl när man snart fyller år ;-)

Vad det är får ni se så snart den dyker upp....kan avslöja att man har den på

sig när man fryser kanske eller bara vill vara fin ;-)


Ha en härlig helg fina ni,här hemma blir det snart.....hmmm,hur blev vi ett

med resten av tacoSverige?!???

Nåja,gott är det och mätt blir man :-)

Kram//Anja



Bilderna har inget alls att göra med dagens inlägg...Bara lite ögongodis :-)

 




 


 


Halsbandet med "silverbollarna" och strass knäppet har jag gjort :-) 

 



 


 

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2012 09:54

Godmorgon alla söta bloggisar!


Gårdagen föll sig som så att jag blev tvungen att ringa hem min

käre make.....energin tog slut och febern tog över,så det blev soffläge

för mig resten av den dagen och kvällen!

Känner mig inte jätte mycket bättre idag...men nu kan jag i allafall

sitta upp utan att världen snurrar (för snabbt då...menar jag ju ;-))


Min käre make är hemma från jobb idag och sköter markservicen och jag

lägger energin på att bli frisk :-)

Vid frukost bordet satt vi och pratade om vilken bild jag skulle visa er idag,

käre makens förslag var Nezeril och penicillin :-D

Jo,nog för att det ligger rätt i tiden men kanske inte så kul att se på!

Samtalet lät vidare så här......

Jag: Jag kanske kan fota min nya kruka?!??

Käre maken:Du menar den du tappade i golvet (och hade sönder) när du kom hem med den?

Jag:ja...men jag vänder ju den på andra hållet juuu!

Jag:fast blomman i ser ju rätt vissen ut i och för sig.....

Käre maken:Don efter person......

Jag:?????

Käre maken:Du ser ju rätt vissen ut du med!


Tja vad ska man säga.....han har ju rätt ju ;-)

Men då jag anser att även en vissen själ behöver kärlek och omvårdnad så

får ni ändå en bild på min lilla sorgliga ros (Och min fiiiina kruka ;-))


Ha en härlig dag alla ni och varmt

välkommen till alla nya läsare :-)

Kram//En vissen Anja



Lilla klistermärket fick sitta kvar på citronen....det är ju snart alla hjärtans dag :-)

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards