Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Rosa i köket!

Av vitamoblerochbarnbus - 6 februari 2012 18:53

Godkväll i stugorna!


Idag har jag blivit uppvaktad.....av mig själv ;-)

För visst får man lov ibland att tycka bara liiiite synd om sig själv!?!!

Så jag köpte mig en blomma,en söt ljusrosa hortensia som ska få lov att

vara fin på "nya" skåpet och nu till kvällen så bakade jag en favorit i repris.....Dumlekakor :-D


Måste säga att jag tycker att ni bör prova,för dom är underbart goda

om ni frågar mig :-)

Nu blir det soffmys och fika för hela slanten!


Ha en underbar kväll

Kram//Anja



Nu blir det lite minipics från köket :-)

 





 


 





 






 



 





 






 


      

 
 
Du & Jag

Du & Jag

6 februari 2012 20:11

Tyvärr säljs allt som visas på bloggen i en fysisk butik i Ockelbo och ännu mer tyvärr är dessa klänningar slut! Ber så hemskt mycket om ursäkt för jättesent svar!

Kram

http://www.duochjagockelbo.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

7 februari 2012 07:36

Där ser man :-)
Helt okej,nu vet jag i allafall!

Kram//Anja

 
Petrah

Petrah

6 februari 2012 22:57

Hi hi det är fint att man kan uppvakta sig själv, jag tänkte göra det samma med vackra orkidéer som katterna inte kan äta upp, dvs de som är gjorda i siden =)

http://www.petrah.se

vitamoblerochbarnbus

7 februari 2012 07:35

Visst är det :-D

Hihihi...fast vår katt försöker innerligt att äta upp även dom som är gjorda i siden...vi har små bitmärken på dom gröna bladen ;-)

Ha en härlig dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

kristina

7 februari 2012 09:15

Hejsan.
Visst är rosa en färg att glädjas åt. Tro det eller ej men t o m jag har både rosa gardiner, dukar o kuddar i mitt hem ;)
Tycker det är en vårig färg, mer än lila faktiskt.
Är nog för att rosa känns mer naturligt, finns ju mera blommor i den färgen.

Läste om dina krämpor. Tur du kom iväg till doktorn som du gjorde för problem med njurarna kan bli allvarligt om man går för länge. Du måste ju haft hur ONT som helst! Men det verkar vara gott gry i dej. Skönt o höra att du är piggare i alla fall.
Men den elaka kommentaren om skåpet som du fått förflyttar väl smärtan till ilska..

På torsdag ska jag iväg på blomsterkurs o göra något med tulpaner. Man vet aldrig när man kommer dit vad man ska göra, bara vilka blommor vi har att förfoga över. Lägger ut bilderna sen på mitt album på Styleroom.

Rosa blommiga kramar från en som gillar din blogg :)

vitamoblerochbarnbus

7 februari 2012 10:01

Hejsan hej!
Ojojoj,tänka sig att lila kristina har rosa hon också ;-)
Men visst är det som du säger en riktigt vårig färg :-)

Jag är ju inte den som gärna springer till doktorn men ibland blir man så illa tvungen,och det var tur det för njurana har fått sig en känga så det blir återkontroll efter avslutad behandling!
Japp,det har gjort riktigt ont...men jag har en tendens till att bita ihopa...på gott och ont!
Faktum är att när det gällde den dumma kommentaren så blev min reaktin faktiskt att skratta...för jag tycker att det är så löjligt att man orkar lägga sin tid på at försöka göra någon annan ledsen...personen lyckades inte i alla fall :-)

Åhh,det låter ju super mysigt!!!
Är det något du gör varje torsdag???
Vill ju jätte gärna kika...men jag hittar dig inte...ska jag söka på ditt namn då eller??

Rosa blommiga kramar från en som gillar att du gillar min blogg :-)

 
Ingen bild

kristina

7 februari 2012 21:06

Goderafton.
Blomsterkurserna är 1 g/månad (höst o vår så 8-9g/år). Det är en av blomsteraffärena i staden som anordnar dessa. Det kostar 350 kr o då får man allt material inklusive hembakad fika.
Har missat någo då jobbet ej passat men har varit trogen kund de senaste 2,5 åren.
Skoj med lite egentid o så är det olika deltagare så man får lite nya ansikten att språka med åxå.
Om du går in på Styleroom o söker på gillarlila tror du inte att du kan hitta mej då? Får lägga ut en blombeskrivning annars så du kan söka på den. Återkommer om det efter torsdag.

Rosalila kramar ;)

vitamoblerochbarnbus

8 februari 2012 10:35

Godmorgon!

Åhhh,det vill jag ocksååå göra :-D
Låter hur mysigt som helst!!!

Jag kan tänka mig att det är härlig egen tid och vilket plus att få något fint med sig hem :-)

Ska genast kika in på styleroom och leta upp dig,blev ju nyfiken nu ju ;-)

Kram//Anja

 
Rebecca

Rebecca

16 mars 2012 00:22

Oj, vilka snygga prylar!

http://www.rosating.se

vitamoblerochbarnbus

16 mars 2012 10:49

Tack snälla :-)

Ha en fin dag
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards