Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 27 januari 2012 21:23

Gooooodkväller!


Hihi,börjar prata som invånarna i katthult nu ju ;-D

(Emil i lönneberga hjärntvätt)


Idag har jag äntligen fått lite färg här hemma,men först var det storstädning

som gällde....för inte piffar man Ovanpå dammet,och just därför drar jag mig ibland

för att sätta igång och piffa och dona för trots att

jag är super pedant med vissa saker så tycker jag

att det är så tråkigt att städa :-S


Men fint blir det och nu sitter jag här nöjd och

trött i benen efter en hel dags städande :-)

Och vet ni...imorgon blir det inte det minsta bättre för mina ben......för då ska

frun i huset nämligen åka till Ullared :-D

Det ser jag fram emot och håller tummarna för ett fynd eller två!


Ha en härlig kväll finaste ni

Kram//Anja



Bilder på nypiffade hemmet kommer imorgon :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 27 januari 2012 08:51

Godmorgon fina läsare!


Då var lilla projektet färdigt,trodde att det skulle vara svårare än vad det faktiskt var :-)

Har ni gissat vad det är???

Såklart är det ett lapptäcke....har länge kikat efter ett till lillebrors

säng men att köpa ett för 1600 kronor som näääästan matchar i färgen känns ju lite trist!

Det hade ju inneburit att jag bara nästan var nöjd,så då tänkte jag som så många

gånger förr....hur svårt kan det vara liksom ;-)


Och det var inte alls svårt,och kul var det också!

Får väl se om det blir några till framöver eftersom att dom stora barnen

också såklart ville ha varsett eget lapptäcke :-)


Idag är det fredag och det innebär minsann FIKA i mängder,

Får ju hoppas att jag slipper att bli sjuk för då har man

ju inte direkt lust att köra massa fika i huvudet ;-)


Ha en underbar fredag fina ni

Kram//Anja



 




Jag ska sy en sticksöm runt hela så kanten blir jämnare...men var ju bara tvungen att visa er nu ;-)

 




Här ser ni vad jag menar med att hålla kanten på plats :-)

Men det lilla täcket matchar perfekt och till en

 kostnad av.......tänke....tänke.....räkna....räkna.....ca 200kronor skulle jag gissa på,känns mer lagom :-)

    

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards