Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 26 januari 2012 14:49

Hejsan hej söta läsare!


Jag funderade på det här med "mellanläge"

Alltså mellan jul och vår.....det känns grått och trist ute och likaså inne!

Och om man tänker efter så har man ju bara sig själv att skylla på....för man väntar

in våren och då åker allt det fina pastelliga porslinet och textilierna fram,men det är ju då

där jag har funderat lite ;-)

För det är ju NUUU vi behöver alla dom här pigga och glada färgerna

inte sen när solen skiner och naturen gör sitt för humöret ändå :-)


Så jag håller liiiite till på det rosa,det känns som en ljuvlig vårfärg

och ska nu försöka mig på lite mintgrönt :-)

Sy lite kuddar och kökshandukar är nu planen...men först

måste jag bli klar med mitt lappprojekt som jag nog tyvärr inte hinner visa

innan det blir för mörkt att fota :-/


Men då har ni något att se fram emot...eller hur ;-)


Kram på er alla fina

//Anja



Är det inte lite vårigt i Vitamöblerochbarnbus huset så säg ;-)




Matchande disktrasa

   




Tokbilligt var detta fina och då kan man väl få skämma bort sig lite ;-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 26 januari 2012 09:24

Godmorgon alla glada!


Då tittar vi på Emil i Lönneberga för......58:e gången.....Idag ;-)

Och inte vill lillan se någon annan heller....nej,samma Emil hela tiden!

Så denna kan vi utantill nu...nog för att det är en kär film men det blir ju allt

lite hjärntvätt efter så många gånger :-D


Vad hittar ni goa läsare på med idag?

Här ligger det vitt på hustaken och marken och kallt så in

i norden är det också....men inne eldar vi för fullt och när lillebror vaknar

så tar vi en liten tur till storstaden för att köpa ett bakstycke till mitt

lilla lappprojekt :-)

Som för övrigt verkar till att ha skapat ett litet "ha-begär" bland barnen här

hemma,alla vill ha sitt eget ;-)


Ha en härlig torsdag

Kram//Anja




Vill passa på att hälsa nya läsare varmt välkomna hit till lilla mig :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards