Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 24 januari 2012 19:52

Godkväll!


Oj, vilken dag....ingenting har minisarna och jag gjort!

Men kombinationen av att sova för lite,ta hand om en liten sjukis och

lillebror och sen sluta med socker på samma gång gör att

det känns som att jag sprungit maraton ;-)


Tänk att man inte tänker på hur mycket snabb energi man stoppar

i sig i form av läsk,godis och såklart favoriten här hemma...fika :-)

Och utan allt detta går det allt lite segt,iallafall för min del!


Men målat sängen SISTA vändan har jag ju dock gjort,så helt

på latsidan har jag ju inte varit ;-)

Nu ska vi bara bära upp den och hoppas på att den passar in

så fint som jag hoppas på!


Ni får ha en fin kväll

Kram//Seg som kola Anja ;-)




Åhhh,skulle vilja..........

 




Men kämpar tappert vidare för en glad kropp och knopp :-)

   

Av vitamoblerochbarnbus - 24 januari 2012 11:25

Hejsan hej igen!


Överallt man kikar nu så ser man tulpaner och semlor,

och envisa jag har hela tiden sagt....inga tulpaner eller semlor förräns våren

kommer på besök :-)

Och eftersom att vintern varit så mild så känner jag ju redan vårkänslorna

i kroppen,även om det egentligen är på tok för tidigt ;-)


Men nu har jag ju då gett efter....för jag tänker så här,

Att om man tjuvstartar våren inne så kommer den ju att kännas underbart

lång när den äntligen behagar att dyka upp :-)

Eller...vänta.....kommer man bara att längta ännu mer efter sommaren då?!??

Äsh,aldrig är man riktigt nöjd ;-)


Bjuder på tulpan bilder.....rimfrost och tulpaner på

samma dag,inte illa :-)


Kram//En vårlängtande Anja







 


 




Inte är det lätt för oss människor när till och med naturen är förvirrad....Gröna sköna knoppar

har redan kikat fram på syrenerna :-)





 


 





 


 





 


        

Av vitamoblerochbarnbus - 24 januari 2012 08:16

Godmorgon!


Med en lååååång natt utan sömn men dessto

mer av en ledsen lillebror och en liten sjukis så känner jag att jag hade kunnat

behöva mängder av läsk och annat socker för att fungera,men inte tänker

jag ge mig ;-)

Nejdå,det blir till att vila middag sen när lillebror ska vila....lillan vilar ju

mest hela tiden,inget nytt där utan hon mår precis lika dåligt som igår :-S


Jag tror bestämt att vi nu lägger all energi på att bli friska sen så

plockar jag fram vårtemat här hemma....nej,jag vet att det inte är vår än ;-)

Men jag är övertygad om att det gör under för en trött mammahjärna att få

pyssla runt med lite rosa och "låtsas" att det är vår.....inne iallafall :-)


Nu vill lillebror ha morgonflaskan!


Kram//Anja



Rimfrost på fönstret...inbringar långt ifrån vårkänslor,men vackert det är det :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards