Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2012 11:47

Hejsan hej alla ni!


När jag var liten så brukade vi säga att min pappa hade "söndagshumör"

Då vankade han fram och tillbaka över golvet och suckade

och såg allmänt sur ut.......Idag,många många måååånga ;-)

år senare så förstår jag vad det handlade om!

Jag tror egentligen inte att han var sur....utan enbart uttråkad!!!


Och hur jag kommit fram till detta...Jo,därför att jag tror (med stor säkerhet)

att detta söndagshumör blivit nedärvt till mig ;-)

Det är inte så att här inte finns att göra....men inte vill man tillbringa

söndagen med en massa tråkiga måsten!

Och om man gör något kreativt så måste man ju städa efter sig=Ett tråkigt måste ;-D


Nej,jag tror bestämt att lite fika är bra både för knopp

och kropp....för inte kan man vara på "söndagshumör"

När man trycker i sig en massa gott ;-)


Nu tänkte jag visa er gårdagens fynd.....Fynd och fika,

kan  det bli bättre :-)


Ha en härlig dag finaste ni

Kram//Anja



Söta tallrikar med en ljusrosa kant runt om...perfekt till mitt snart-är-det-vår-rosa-tema :-)

 



Ljuskoppen bredvid fyndades på ett annat ställe....härligt att dom matchar så fint!

 



Ljuvliga koppar även dom till det rosa temat,fyndade elva stycken med fat :-)



Och såklart måste jag ju samla på mig saker så jag kan få till ett blått tema också ;-)

Tycker att det är så fint att ha just blått när det är sommar!




Rara små koppar och fat,6 stycken för endast 25kronor :-)

        

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards