Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 21 januari 2012 20:19

Godkväll i stugorna!


Jag lyckade övertala min käre make till att vi skulle gå på loppis ;-)

Så vi satte barnen i bilen och styrde mot stan!

Första loppisen vi gick till har jag varit på innan,det är en sådan "fast" som alltid är där.

Vi kikade runt lite och sedan såg jag han som äger loppisen och frågade

om dom tar kort (det har dom alltid gjort innan)

Han bara tittade på mig och säger........

-Inte för det lilla du vill köpa!

I samma sekund så vände han sig mot Lillan som stod bredvid mig och hade lutat sig lite

mot ett bord....han utbrister att hon får gå bort därifrån samtidigt som

han går fram och liksom "puttar" bort henne!?!???


Han rättfärdigar det hela med att det bordet kostar elva tusen och det ville

vi nog inte ersätta,jag måste ju säga att det är aldrig okej att

putta på ett barn...för det andra så var det ett bord som såg ut att komma

från Ilva ;-)

(Aluminium ben och fanér skiva)


För det tredje så hade inte jag velat köpa ett bord som går sönder för att

en liten treåring lutar sig mot det :-D

Nej,jag la det jag hade i händerna och sen gick vi därifrån!

Glad är jag ändå för vi fyndade annat fint någon annanstans

 som jag tänkte visa er imorgon :-)


Nu ska vi tjuvstarta med semlor ;-)

Ha en härlig kväll finaste ni

Kram//Anja



Söta ljuskoppen i bakgrunden är ett av dagens fynd :-)

 


Av vitamoblerochbarnbus - 21 januari 2012 11:37

Hejsan hej!


Idag var det tänkt att vi skulle åka hem till goa vänner och äta middag

men då dom åkt på en mindre trevlig magåkomma så stannar

vi hemma istället :-/

Så då får vi se vad det blir till idag.....försöker att övertala min käre make

till att vi ska åka på loppis,men han är lite svår ;-)


Då har jag gått igenom alla era fina bidrag i tävlingen(det var INTE Lätt)

 och en vinnare är nu utsedd........................................

Och vinnaren är.............trumvirvel ;-)


CAMILLA

Som ville ge armbandet till sin mamma som kämpat sig

igenom en svår tid med cancer!

Stort grattis till dig,skicka din adress till mig så kommer

din vinst snart på posten :-)


Och till er som inte vann denna gången så häng inte läpp för

det,lovar att det kommer att komma fler tävlingar

framöver :-)


Nu tänkte jag visa er ett av gårdagens pyssel,

och med det även önska er en Härligt härlig dag

Kram//Anja



Lilla stolen var innan röd/blommig/grön....och väldigt sliten!

En timmes arbete behövdes och nu har den fått nya "kläder" och idag

 ska jag måla benen vita!

Sen ska denna lilla sötis få stå i killarnas walkincloset när den blir klar :-)

(som vanligt inte lätt att fota när det är såååå mörkt :-(

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards