Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 20 januari 2012 19:30

Godkväll alla söta!


Kikar in en snabb vända och önskar er en

underbar kväll :-)

Jag har hunnit med två pysselprojekt idag.....ett ska ni få se strax och

det andra ska ni få se imorgon!


Middagen är avklarad...tacos med resten av Sverige ;-)

Och nu blir det soffmys och fika som min bror hade med sig från

min goa svägerska,det lönar sig att ställa upp och vara barnvakt ;-)

Ha en härlig kväll

Kram//Anja


Ps,sista kvällen innan vinnaren i tävlingen utses...så passa på att

skicka en kommentar om varför du vill vinna och vem du vill ge armbandet till :-)



Planterade lite blommor :-)

 





 




Satte dit några små porslinshjärtan

 




Och trädde igenom ett silverband med pärlor :-)





 


 



Taadaaaa......så här blev det!

      

Av vitamoblerochbarnbus - 20 januari 2012 13:38

Hejsan hej!


Nu har det varit fullt bus här hela förmiddagen och nu har lilla

brorsdottern blivit hämtad igen!

Så då tänkte jag att jag skulle passa på att fota och visa er lilla

klädkammaren....jag fotade och fotade,men då vi inte har något fönster i det

lilla rummet så blir ju bilderna därefter och då tänkte jag att

jag baaara kunde ta och redigera dom lite i mitt lilla fotoprogram ;-)


Men inte det då.....jag fick inte datorn till att göra som jag ville,eller är

det kanske så att det är jag som inte förstår hur man gör ;-D

Så inte fick jag "ljusat" upp bilderna till er så ni får helt

enkelt leva med den oredigerade sanningen :-)


Fortfarande saknas lister och lite småpiff och draperiet

ska givetvis strykas lite...men jag tänkte att ni

kunde blunda för det som ännu inte blivit klart ;-)


Kram på er denna soliga/snöiga fredag

//Anja



Tapeten är vit med gammelrosa hjärtan :-)

 



Bänken har jag själv byggt (lite stolt :-D)





 


 





 






 


 




 


 




Cornelias sida,glasburken till hårfint och Lilla C:et har jag sågat och målat :-)

 




Samma här fast till Olivia :-)

 




 


 




 


 




Ledsen för mörka bilder,ska försöka se om jag klarar att fixa dom senare med min käre makes hjälp :-)

          

Av vitamoblerochbarnbus - 20 januari 2012 08:39

Godmorgon alla söta läsare!


Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss så fullkomligt

vräkte snön ner....där låg det och täckte marken så fint!

Härligt tänkte jag imorse och skulle skynda ut och fota....men då var all snön borta :-S

Idag snöar det igen,men det vill inte riktigt lägga sig!


Då var det fredag igen och denna dagen börjar jag med att sitta barnvakt till

mitt sjätte lilla hjärta (min brorsdotter)

Dom små tjejerna sitter här och tittar på barnkanalen och försöker

att övertala mig till att ge dom godis....eller kakor.....eller kex......eller pepparkakor ;-)

Med andra ord....allt som är sött!


Tänkte höra om ni söta läsare

 kanske kan hjälpa mig med en grej?!??

Kommer ni ihåg dom små Söta Primula blommorna som jag köpte.....dom vill inte

riktigt,jag vattnar lagom men ändå så sjunker blommorna samman och

bladen blir gula!

Någon av er fina som vet varför?


Imorgon är det dags att presentera vinnaren i tävlingen så

om du inte lagt ditt bidrag än så hinner du fortfarande ;-)

Ha en underbar dag

Kram//Anja


Lilla läshörnan.....Vad jag läser.........



Lite vardags romantik är väl aldrig fel ;-)

 




    

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards