Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 15 januari 2012 20:34

Godkväll i stugorna!


Idag tog vi en snabbis tur in till Ikea....ja,som jag sagt innan så

är jag INTE något stort fan av Ingvar Kamprads varuhus ;-)

Gå dit....nej,dit....eller var det hit???

Nej tack,jag vill gå där jag känner för att gå, och för att jag vill titta på det

som jag har lust att titta på.....alltså inte heeeela varuhuset!!!


Och då kan man ju fråga sig varför en ikea snurrig mamma som jag fick för mig

att åka just till ikea av alla ställen?!??

Jo,kära läsare...endast för att dom hade precis lagom frukostskålar

 till det mycket eminenta priset......fem kronor :-D

Så nu är jag några skålar rikare och börsen känns inte heeeelt fattig

efter inköpet :-)


Här till kvällen så ville stora tjejerna prova att baka muffins,och det var ju

perfekt då jag fick ett muffinsjärn av min goa moster med

familj i julklapp!

Så nu är muffinsjärnet invigt (7 muffins på 7 minuter)

Och vi har nu mumsat i oss dom goda bakverken :-)


Nu blir det dushen sen tidig godnatt

(Nej,jag vet....inte sova med blött hår....men man får väl chansa ibland ;-))


Ha en härlig kväll

Kram//Anja


Sötaste minimuffinsen bakade av sötaste storasystrarna :-)




 


    

Av vitamoblerochbarnbus - 15 januari 2012 10:53

Hejsan hej!


Jösses, vad roligt att så många av er vill vara med och

tävla i min pytte mini tävling :-)

Och vad kul att även nya läsare lämnat lite kommentarer!

Jag läser alla era bidrag och svarar så gott jag kan,men då så

många av er svarat så bara hojta till om jag  missat att svara på någon av era frågor :-)


Tävlingen pågår till och med lördag då vinnaren

presenteras här på bloggen :-)

Med tanke på era olika fina/sorgliga historier så önskar jag att jag

hade haft ett armband till er var...men det har jag ju såklart inte!

Så nu är det bara att hålla tummen och hoppas på

att just du vinner :-)


Tänkte visa er en bild idag på hur jag stoppar en liten skafferiråtta (lillan ;-))

Som ibland gärna smitter in och kollar godislådan.....Alltså är hon

en godis råtta ;-)


Ha en härlig söndag

Kram//Anja


Mini hjärtat med bjällror är köpt i Skurups sötaste butik Pumpan och är

perfekt när lillan gör sin lilla kupp ;-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards