Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 14 januari 2012 11:00

Hejsan hej!


Det var ju inte särskilt genomtänkt att avrunda kvällen

med att kalla det för tur dag!

Det började med att vi inte hade någon fika hemma....PANIK ;-)

Sen så kom Olivia ner och hade ont i magen....sekunderna senare satt hon

över toan och jag fick hålla hennes hår och kela henne på ryggen :-(


Hoppas på att det är något hon ätit och INTE kräksjuka!

Efter en lång kväll så skulle min käre make och jag gå och lägga oss och då

började toaletten på mystoan låta konstig och helt plötsligt var där stopp :-D

Så det fick min käre fixa innan vi kunde gå och lägga oss!

Så nej....jag tror jag letar upp en ny turdag ;-)


Något trevligare är att jag tänkte ha en pytte mini tävling,

mest bara för att bota den värsta januari tristheten:-)

Det enda ni behöver göra är att skriva en kommentar till mig om varför just du

vill vinna och vem du vill ge vinsten till :-)

Lätt som en plätt!


Ha en trevlig lördag

Kram//Anja



Söta armbandet ger lite löfte om våren tycker jag och jag är glad ägare till två stycken själv,jättefint

till någon enkel topp eller tunika :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards