Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 13 januari 2012 19:34

Godkväll alla glada!


Precis gick barnen och lade sig....helt frivilligt....en fredag....UTAN att vi sagt

att dom skulle?!?!!

När vi frågade varför så fick vi svaret att dom var trötta :-D

Och det var dom nog för två av dom har redan somnat,

måste vara hårt att gå i skolan nu för tiden ;-)


När dom stora barnen kom hem från skolan så hade lilla

sötis Olivia plockat med sig en liten bukett blommor!!!

Fler frågetecken....blommor....Nu??? ;-D


Så man får väl säga att summan av kardemumman så

blev det ju en helt perfekt dag,kanske min nya tur dag till och med ;-)

Imorgon tänkte jag ha en pytte mini tävling där man kan vinna

ett pytte mini pris på världens enklaste vis :-)

Så kika in imorgon så ska jag berätta mer om det hela!


Ha nu en härlig kväll

Kram//Lucky Anja ;-)


Dom vita är som ni redan vet i plast...men den lila är riktig,vilken kämpe så här

i Januari månad :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 13 januari 2012 13:46

Hejsan hej!


Hur går det för er idag....ingen otur hoppas jag!?!!

Än så länge tycker jag att vi har tur här hemma,minisarna och jag åkte ner och fikade

lite på fiket här i byn :-)

Och när vi skulle gå till fiket så passerar man en butik som

har såååå fina kläder...men såååå dyra!!!


Och i fönstret ser jag......Just en sådan klänning som jag har längtat efter

så väldigt länge (nästan en sådan ialla fall)

Till er som kan detta med Odd molly så har jag länge önskat mig en Fonda dress,

och som ni säkert vet så kostar den en halv förmögenhet (1700kr :-S

Och då jag inte har vunnit på lotto,ärvt en avlägsen släkting eller

har en "stor" blogg så är det nog ingen butik som vill skänka en som jag kan blogga om ;-D

Så får man helt enkelt låta somliga saker vara en dröm.....men idag hittade jag ju då

något som påminde om just den jag vill ha :-)


Snabbt skuttade minisarna

 och jag in i affären.....och den SISTA var skylt exet....och den blev MIIIN!!!!

Dom hade ju såklart gått åt som smör i solsken :-)

Jag är super glad och har nu köpt min egen för tidiga födelsedagspresent,för mindre

än en fjärdedels kostnad av en Odd Molly!

För tidigt Grattis till mig själv ;-)


Hoppas att ni har lite tur idag också

Kram//Anja




 




   



Söta små detaljer....som inte syns när den är på ;-)





 


 







Här är jag :-)

Detta är mer den rätta färgen...lite Brun/beige....alltså klänningen,inte jag ;-D

 



Någon mode bloggare lär jag INTE bli....kändes lite lustigt att fota sig själv ;-D

Så jag lovar att inte plåga er med massa mode bilder!

Hmmm...ser ju ut som diskborste hår idag också...men det sitter ju faktiskt i en klämma ;-)

        

Av vitamoblerochbarnbus - 13 januari 2012 09:20

Goooodmorgon alla söta läsare!


Det känns som att detta kan bli en riktigt bra dag...trots att det är fredag den 13:e!

Kanske ska vänta med att "ropa hej" förräns dagen är slut :-D ;-)


Valet igår angående hyllan föll ju såklart på ananasen.....Nej,lyktan menade jag ju ;-)

Och så länge som det fortsätter att vara mörkt så känns det ju lite mysigt

med tända ljus lite överallt.

Kan tänka mig att ha någon söt sommar blomma där sen när vi kommer

närmre just sommaren.......Nog om den lilla hyllan ;-)


Snart är lillans säng färdig målad....ska ju vara ärlig och säga att det inte

varit aktiv målning utan lite då och då när lust och ork faller på,

men en vända till med penseln sen är den klar :-)


Ha en bra dag och en härlig helg

Kram//Anja



Lite piff till lillans blivande säng

 



Lapptäcket från Ilva köptes när lillan var liten :-)

 



Och söta Teddybjörnen var en ettårs present

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards