Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 12 januari 2012 14:13

Hej igen!


Idag när jag hämtade lillan från förskolan så låg en liten tidning

på hennes fack....i den var det helt underbart

illustrerade bilder och bäst av allt...Lillan var med i tidningen :-)


Ni kan tro att hon var stolt när vi kom hem och hon fick visat

för sina äldre syskon,sen gick hon och gömde tidningen!

Varför....ja,för att ingen ska ta den såklart ;-)


Nu har jag funderat vidare på min lilla hylla och hittat

några fler alternativ....säg gärna vad ni tycker!

Och ja.....man får säga om man tycker att hyllan är ful....jag lovar,jag ska inte gråta ;-)

(Så mycket i allafall :-D)


Ha en fortsatt härlig dag

Kram//Anja



Kanske såhär.......



Detta var ju lite mysigt en grå dag som denna :-)



Denna tar vi!!!!....eller...Nehej,alltså ingen hit då ;-) ;-D

      

Av vitamoblerochbarnbus - 12 januari 2012 12:20

Hejsan hej!


Då var mitt lilla skolprojekt färdigt....vet egentligen inte om jag

blev så där väldigt nöjd själv,men nu får den sitta där tills att jag bestämt mig om vilket :-)

I värsta fall får jag väl hitta något snyggare som jag kan hänga framför hålet

som blev när jag satte upp den......som jag just spacklade över......så man

måste typ leta fram hålet....skrapa bort spacklet....och sen ta bort hyllan......hmmmm

Oj,vad min käre make blir glad när han ser vad jag pysslat med idag :-D :-D


Nåja....det kan ju inte bli värre än att vi får

tapetsera om köket ;-)


Kram//Anja



Tror att jag ska prova att sätta något annat därpå....blev lite för vitt kanske ;-)

 




 





 


    

Av vitamoblerochbarnbus - 12 januari 2012 08:12

Godmorgon allihopa!


Men vilken morgon det är här hos oss,det stormar och regnar!

Detta är en sådan morgon som man heller hade velat krypa under täcket igen,

sen åt andra sidan så med fem små barn här hemma så ska man vara glad om man i alla fall

får en liiiten stund under täcket!

För gudarna ska veta att våra barn INTE har samma sömn behov som sin mamma ;-)


Vad kul att så många av er tyckte om tallrikshyllan!

Den var inte alls svår att göra (sa den som inte gjorde den ;-))

Men den gick i alla fall rätt så lätt att måla och piffa :-)

Senare idag hoppas jag i alla fall kunna visa er mitt lilla byggprojekt....fast det är ju

lite på skolträslöjd nivå när jag snickrar ;-)


Nu kallar lillebror på mig

Ha en riktigt toppendag och blås inte iväg

Kram//Anja



 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards