Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 11 januari 2012 19:45

Hejsan Pappa!


Ja,nu undrar ni söta läsare säkert varför jag börjar inlägget så här,

Nej jag har inte blivit tokig(are) ;-)

Utan här under kvällen så fick jag ett samtal från min goa pappa där han och mamma ville

bjuda på frukost imorgon OCH sen var det ju det här om bloggen ;-D

Lite så här lät det.....


Du, jag undrar lite......kan du inte skriva lite "grabbigare" hälsningar i början,

lite eftersom att jag också kikar in (nej,pappa skulle aldrig säga kika...detta var jag ;-))


Jo,det kan jag väl pappa...men majoriteten är ju ändå tjejer som kikar in!


Ja,men bara så någon gång ibland...för min skull :-D

Och det vill jag verkligen unna honom för han är så fin min pappa,

Så pappa detta var alltså till dig!

Ni andra är precis lika hjärtligt välkomna som alltid :-)


Imorgon hoppas jag på att kunna visa er ett litet miniprojekt som jag fixat

till en av väggarna,tycker att dom är lite tomma och hittar inte riktigt

något som jag vill sätta upp....så jag byggde något eget :-)

Mer om det imorgon!


Ha nu en riktigt härlig kväll

(Och pappa...du får ha en riktigt soft kväll ;-))


Kram//Anja



Söta vännen kom idag med både härligt besök och CHOKLAD...och nu är ju klockan nån minut

över åtta så då passar ju dessa perfekt till kvällsmyset :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 11 januari 2012 12:36

Hejsan hej sötaste ni!


Nu har vi fikat och myst med goa vännen och hennes lille prins,

Nu sover lillebror gott efter massa lek och jag kan

blogga en liten stund :-)


Idag hade jag ju egentligen tänkt att göra ytterligare ett inlägg om mig

(så ni vet vem jag är ;-))

Men ett tips till er...mig själv...till alla egentligen.....Det är under inga omständigheter

på något vis alls en bra idé att gå och lägga sig med vått hår ;-)

Det ser inte trevligt ut överhuvudtaget ur någon vinkel alls!!!!!

Så,då jag inte kunde (ville) ta en bild på mig själv så får detta

inlägg bli en annan dag!


Fast sen åt andra sidan så hade det kanske fungerat ändå eftersom att

jag tänkte visa en bild på min diskborste idag :-D

Tänkte....att jag och diskborsten kanske hade samma "frisyr"


Ha en härlig onsdag

Kram//Anja



Här är en bild på mig....nej,på min diskborste ;-)

 



Inte så praktisk...men lite söt ändå,fungerar till "vanligt" smutsig disk resten tar vi med

den vanliga!

 



Till flingorna,söt skopa i porslin :-)

    

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards