Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 6 januari 2012 21:12

Godkväll i stugorna!


Då kom äntligen lilla dottern hem idag som varit

med sin mormor och morfar på Lalandia :-)

Och det var ju en utmärkt anledning att fira med lite fika,så jag bakade

en chokladkaka med chokladbitar i....mums!!!!


Receptet kommer här:


Gå till närmsta livsmedelsbutik

Köp kungsörnens chokladkaka med chokladbitar

Gå hem igen

Följ receptet på paketet

fikatajm ;-)


Det kan ju inte bli lättare...eller hur!?!??

Dock så piffade jag till detta lilla bakverk med vispad grädde som

jag pudrade lite O´boy över :-)


Ha en härlig kväll söta läsare

Kram//Anja



Älskade dottern är hemma igen,här lite mys med Ture :-)

 




Lätta chokladkakan ;-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 6 januari 2012 12:02

Hejsan Hej!


Solen kikar fram idag och jag känner riktigt hur vårkänslorna

börjar vakna lite!

Skulle inte förvåna mig det minsta om vi vaknar upp till snö imorgon ;-)

Men ljus som ljus...snöljus eller vårljus....bara det blir ljust!

(fast önskar mig helst vårljus)


Mitt lilla flora projekt är nu klart....inget svårt men ack så sött :-)

Tyckte att framförallt flickorna här hemma behövde lite

tavlor att fylla väggarna med,så vad passar då bättre än söta flora bilder!

Så japp.....min käre makes fina flora bok från skoltiden fick sätta livet

till mitt tavel projekt ;-)

Sen så hade min käre make ändå planer på att slänga den,så nu har den ju fått

en andra chans!


Ha en härlig dag finaste ni och njut av solens små strålar

Kram//Anja



Till Linnéas rum.....




Som man ju kan se lite tydligare här ;-)



Till Olivias rum....matchande rött :-)




 




Dessa ska få hänga över Cornelias säng

 



Ramarna hittade jag i i vår källare....undanplockade och bort glömda så med lite färg fick

även dom en chans till :-)

           

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards