Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 4 januari 2012 16:03

Hej igen!


Då var mitt "lilla" projekt klart :-)

Fast det visade ju sig dock att det inte var så litet ändå....fast det hade jag

ju egentligen räknat med!

Men både sugarpaste och tålamod räckte till :-)


Så nu söta läsare så ska ni få se otroligt många

bilder av precis exakt samma sak ;-)

Mest bara för att jag tog så många foton och sedan hade svårt

att välja vilken.....så varför välja när jag kan plåga

er med dom alla ;-D


Kram//Anja



Älskar man volanger och rosa som jag gör så är det ju väldigt passande

med just en volangtårta ;-)

 




 



Har kramp i fingrarna efter att ha tillverkat volangerna :-S




 



 



Som bakgrund fick min brudklänning tjänstgöra!




 


 




 




 



 




 


 




Som sagt....många bilder på samma ;-)

          

Av vitamoblerochbarnbus - 4 januari 2012 12:06

Hejsan Hej!


Gårdagen avslutades med huvudvärk och storm,

så det blev till att mysa ner sig i soffan med filt och en bra film!

En riktigt mysig kärleksfilm dessutom....The Holiday :-)


Idag känns det betydligt bättre och nu har vi varit på Bvc med lillebror

som växer så det står härligt till ;-)

Och nu har jag fått en idé....som innebär en maaaassa sugarpaste och en

ännu större mängd tålamod.....Sugarpasten har jag i mängder och

tålamodet....Ehhh...ja....hmmm....Det får tiden utvisa om

jag har det tålamodet som krävs ;-)


Nu måste jag sätta igång om jag ska hinna att fota och visa er innan det är

mörkt som natten!


Ha en härlig dag och blås inte bort :-)

Kram//Anja



Ljuvligaste mini-mini-pytte-fatet är ett Tradera fynd :-)



Som får vara grunden i det lilla projektet!

      

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards