Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Pysselrum

Av vitamoblerochbarnbus - 29 oktober 2011 09:09

Godmorgon söta läsare!


Äntligen blev där lite ljus i mitt pysselrum....inte mycket men lite :-)

Nu saknas bara allt småpiff men som med allt annat piff här hemma så får det vänta

tills det rätta dyker upp!


Nu ska vi äta frukost och sedan ska vi iväg på äventyr ;-)

Det blev ett mini inlägg idag,låter bilderna tala i stället!


Ha en underbar lördag

Kram//Anja


 


Lila



Ljusblå

 


Rosa.....Grön kommer snart :-)


Snart är alla fyra stolar på plats...ska bara måla den sista ;-)

   


Sötaste väskan som jag fick i present av mina föräldrar när dom kom hem från Dubai....den passade

så väldigt fint i mitt rum!

 


Lilla skåpet fick ny knopp till slut!

 



 


För den observanta....jo,fönstret ska målas :-)

 


Hemma pysslad tavla

 


Bänken är gjord av en gammal garderobsdörr,ska beställa en glas skiva och lägga över!

 


Mitt lilla projekt till presentsnörena :-)

 



 



 


Min käre make pysslade ihopa en anslagstavla till mig efter min beskrivning :-)

         

 
 
Lisa

Lisa

29 oktober 2011 10:07

Så fint det blev, gillar bänken, och bordet med stolarna, och skåpet och tavlorna... och ja, det mesta! ;-) Hade också en idé sen innan om att ställa alla presentpapper man har i en fin papperskorg, men min får nog stå i klädkammaren när den är iordning gjord! Presentsnöreidén var ju klockren! :-)
Bra jobbat båda två, kram

http://www.livetsgodbitar.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

29 oktober 2011 14:45

Tack tack...ja vi blev väldigt nöjda själva:-)
Ja,nu vet jag var jag har mina snören ;-)

Kram

 
Elin

Elin

30 oktober 2011 12:07

Gud vilket härligt pysselrum! :) Kul att man kan sitta flera stycken runt bordet och pyssla tillsammans. Jättefint! :)

http://www.elinsofia.webblogg.se

vitamoblerochbarnbus

30 oktober 2011 19:17

Tack så mycket :-)
Tanken var ju att alla som vill pyssla ska få plats...får nog införskaffa lite pallar också ;-) vi är ju trots allt sju stycken här hemma :-)

Ha en härlig kväll
Kram//Anja

 
Madde

Madde

30 oktober 2011 20:06

Vilket fint pysselrum! Åh, önskar att jag också hade plats för ett helt pysselrum! ;) Har ett stort hörnskåp med mitt pyssel i, får nöja mig med det tills vi skaffar större. ;)
Så fint det lilla skåpet blev när det fick fortsätta vara omålat, och med sin lilla knopp!

http://maddespyssel.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

31 oktober 2011 09:50

Tusen tack!!!
Men ett hörnskåp är ju verkligen inte fy skam det heller...innan jag fick mitt rum så hade jag allt mitt i lådor ;-)
Håller tummarna att du också får ett pysselrum en dag!

Ja,efter många om och men så fick det bli omålat och charmigt på sitt eget lilla vis :-)

Ha en härlig dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

Rebecca

19 januari 2013 18:26

Burkarna med pärlor ...vad är det för pärlor? Ser misstänkt mycket ut som snäckor till hörapparatbärare :P

vitamoblerochbarnbus

21 januari 2013 15:52

hihi...nu när det säger det så :-D men nejdå,det är helt vanliga glaspärlor som är lite sådära snirkliga liksom...om du förstår hur jag menar :-)

Ha en fin dag!
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards