Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Köks Piff

Av vitamoblerochbarnbus - 20 oktober 2011 09:00

Godmorgon söta ni!


Idag känner jag mig pigg och glad....kanske för att jag igår tillbringade kvällen

hos min goa moster på ett inredningsparty.....Inredning är ju som ett

plåster på min själ ;-D

Vi var ett gäng tjejer däribland mina goa mostrar och fina svägerska,kan

ju bara bli trevligt då!


Vi fick sett på en maaaaassa fint som väckte "lite" habegär i lilla mig,

men får väl säga som barnen........

-be att få av tomten ;-)

Funderar på att skämma bort mig med några koppar som var i min mening helt underbara...

men vi får se!

Fikat fick vi också gjort...så summan av kardemumman=En härlig kväll!


När jag kom hem så var det bara soffan som gällde och kom ju på sen att

jag lovat er att visa bilder på nypiffade köket,så det tänkte jag visa idag istället!


Kan ju säga att just nu ser köket i denna sekund allt annat än nypiffat ut,

Lillebror kör fram som en ångvält i sin gå stol och drar ner allt i sin väg och skrattar och

 försöker att köra på sin storasyster som springer för livet :-D



Ha en härlig sOOOlig torsdag

Kram//Anja



 




Nybyggd sittbänk....dyna och kuddar ska inhandlas :-)

 





Det saknas fortfarande en del detaljer i köket,men dom kommer

 efterhand som jag hittar dom!



Två sittbänkar har vi byggt,med massor av förvaring i,och ser ni....Lister ;-)

   


       

 
 
Connie

Connie

20 oktober 2011 09:37

Sååååå underbartvackert ert hem är Anja =) Man blir ju helt aviiiis =)

massa kramar till dig

http://www.poohlina.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

20 oktober 2011 10:25

Tusen tack söta du för din fina kommentar :-)

Massa Kramar till dig också

 
Elin

Elin

21 oktober 2011 12:40

Vilka vackra bilder! Väldigt inspirerande.

Tänkte passa på att kommentera och säga hej. Är inne och läser nästan varenda dag och tycker du har en jättehärlig blogg. Älskar när du lägger ut såhär fina inredningsbilder :)

http://www.elinsofia.webblogg.se

vitamoblerochbarnbus

21 oktober 2011 14:29

Åhh...Nu blir jag så där glad långt in i hjärtat av din goa kommentar!!!

Vad härligt att du tycker om att kika in här och jag blir så glad att du "hejar" då jag tycker att det är härligt att kika in hos er också :-)

Tusen tack,du har gjort min dag :-)

Ha en härlig dag och en underbar helg

Kram//Anja

 
daisyviola

daisyviola

8 april 2012 15:14

Vilket fanastiskt kök med många fina saker=)

http://www.daisyviola.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

9 april 2012 13:05

Tack snälla!!!

Ha en fin dag
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards