Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 29 augusti 2011 13:46



Hejsan hej!

Idag är en sån där tråkig dag,varit en vända på tippen och försökt att städa undan efter helgens projekt,

som jag för övrigt hoppas på att kunna visa er när som :-)

Saknas bara lite lull lull sen så ;-)


Idag när jag var och handlade så pratade folk om att nu är sommaren över och hösten är på väg!?!!

Men jag går ju fortfarande och väntar på att den ska börja....har den börjat,är den slut,eller är den på väg,

var detta allt???


Nåja,får väl hoppas på några härligt mysiga höst dagar då istället :-)

Idag tänkte jag visa er lite bilder som jag tog på vår trädgård i helgen,

solen sken...det var tidig morgon,bullarna var på jäsning och familjen sov,

ja inte dom minsta då förstås ;-)


Kram//Anja


 


Persilja i mängder


  

Citronmeliss



 


Lite sommar piff på trädäcket :-)

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards