Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 25 augusti 2011 14:25

Hej igen!


Så där ja,nu har jag fotat och tänkte visa er gårdagens projekt :-)

Fortfarande saknas både taklister och golvlister,men hoppas på att det kanske kan bli till helgen!


Har två mindre projekt på gång till Williams rum som jag hoppas kunna visa er snart :-)

Kram//Anja


Tavlorna har jag pysslat ihopa,skänken är ett blocket fynd som fått lite färg


 Båtar från Hemtex


Nybyggd brädvägg,bakom har vi garderob



Den söta lilla bilen fick William av min moster när han föddes

 

Dinosauren har Williams mormor virkat åt honom,igår målade jag stolen

Sängbord kommer....dock innebär Williams sängbord en tur till skogen...

vänta så ska jag snart visa er :-)


Fina flygplanet


 

 

Klädhängare till kläder som kan användas en dag till :-)


Hemmapysslad tavla med väldigt passande text till vår lille buse ;-)


Dagens fångst :-)


Stjärnan var svart innan...men den fick en skvätt grå färg istället


Lampor från Ikea,var från början mörkblå....med lite sprayfärg

 så passade dom mycket bättre!

   

 Tack för att ni kikade in hos William                    

Av vitamoblerochbarnbus - 25 augusti 2011 09:57

Hej hej alla ni där ute!


Hoppas att ni har det bra i regnet :-)

Ja,jag vet att jag lovade bilder på Williams rum....men vi fixade och piffade ända till det var läggdags

och då kändes det ju lite dumt att gå omkring och fota när lillkillen skulle sova ;-)

Men hoppas på att hinna med det idag!


Så är det,bloggen är snart hel igen efter att denna förvirrade mamman trodde att man kunde

 ta bort bilderna från bildarkivet.....SÅ ÄR INTE FALLET ;-)

Dom måste alltså ligga kvar,så jag jobbar på att ladda upp dom....IGEN!!!


ÄNTLIGEN....idag kommer mitt lilla hjärta hem från sin resa,som jag har saknat henne!!!

Det ska bli så härligt att få krama henne igen,hon kommer väl bli helt trött på mig efter bara nån stund ;-)

 Men så är det....kramas bör man :-)


Kram//Anja           (hihi,appropå kramas nu då ;-)



  Lite mer hjärtan,lovar att det strax dyker upp lite mer inredning :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards