Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Husets Hjärta

Av vitamoblerochbarnbus - 21 augusti 2011 18:34

Hejsan hej!


Hur har er dag varit?

Här hemma har vi hunnit med det mesta förutom att baka,så det tar vi imorgon :-)


Har även hunnit med att fota lite detalj bilder i köket så dom tänkte jag visa er nu,

så snart köket är mer klart så lovar jag att lägga upp lite fler bilder :-)


Nu blir det förberedning inför morgondagen då verkligheten börjar med jobb för min kära och förskola

 för lilla loppan,än är dom stora lediga ett par dagar till....så det njuter vi av en stund till :-)


Ha en underbar kväll

Kram//Anja


Den vita fina hyllan har min kära make byggt till mig

 efter en ritning vi hjälpts åt att göra



 Ett av dom fina fynden från gekås

 



  Dom ljuvliga hjärt formarna är köpta från Chili och bestik lådan från gekås

 



 Egen odlade tomater

 



 Fina servett lådan har min snälla pappa gjort till mig

   


 



Te lådan från Gekås och den söta kannan är en present från min mamma

 



 Loppis fyndade kopparna,8 stycken koppar med fat för en tia :-)

 



 Tallrikshyllan är från loppis,slippad,grundad och ommålad,den söta servisen

 är ett arv efter min kära makes morfar.

 


 trappstegen kom kära maken hem med till mig en dag,

den fick ett varv färg den med ;-) för den observanta så är lister på väg ;-)

 



 Kaffekvarn från loppis,te från Teboden i Småland

   


 



 Låda från Eurogarden,där vi förvarar välling,Viggogröt,olja och mjöl

 



 Dom fina glasen fick jag av min "lilla" familj när jag fyllde år

   



 Så här ser den ena hyllan ut i köket just nu,den förändras efter humör :-)

 


   




 Bordet har maken och jag byggt och målat själva,det är hela tre meter långt

 så att vi alla får plats med lite allt möjligt :-) Nya stolar står högt på önskelistan.

   



Barnen har varsin emaljmugg,

så slipper vi att dom tar fram ett nytt varje gång dom är törstiga :-)

   

Så här ser det ut i vårt kök just nu,tack för att ni kikade in :-)

 
 
Ingen bild

Jessica

24 september 2011 21:05

Hej!
Vad mysigt ni har det!
Jättefint bord =)
Jessica

vitamoblerochbarnbus

25 september 2011 08:36

Hejsan!
Tusen tack vad glad jag blir :-)
Bordet har maken och jag byggt,vi behöver ju ett rätt så stort bord ;-)

Ha en underbar söndag
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards