Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 20 augusti 2011 14:18

Hej igen!


 Barnen sitter och ritar så då passar jag på att göra ett litet inlägg :-)

Tänkte visa er det första vi ser när vi stiger in i vårt hus....alltså vår hall!

En pytte liten hall som ska klara av att rymma kläder,skor,stövlar,mössor,vantar,ryggsäckar mm

 till fem barn och två vuxna :-)

Inte alltid så lätt och ofta ligger sakerna lite huller om buller ändå.


Men vi försöker så gott det går ändå att kombinera välstädat med tusentals "måste-ha" grejer ;-)

Kram//Anja

Här bakom draperiet gömmer vi allt som vi inte vill se ;-)

 

  Denna söta lykta har vi två av i hallen,dom är köpta på ekohallen  



   Fint monogram på draperierna  


   


   

 Tack för att ni kikade in hos oss :-)



Av vitamoblerochbarnbus - 20 augusti 2011 10:10

Godmorgon till er alla!


Idag var en morgon"pigg" dag för mig,Viggo och Cornelia tyckte det var alldeles lagom

 att stiga upp klockan 7.00 till trots för att dom inte kom i säng förräns klockan 22.10 igår....

Det blev sen läggning eftersom att vi tog en spontan tur till Gekås/Ullared :-)


Fyndade gjorde vi och när vi kom hem så var vi trötta men glada,

men imorse var jag nog egentligen mest bara trött ;-)


Och här hemma är vi lite bortskämda med att barnen iallafall sover till klockan 9.00,men alltså inte idag :-)

Så innan klockan slagit nio så hade jag städat,skurat ner köket och bakat morgon frallorna :-)

 Nu är det mest bus som gäller,mannen tröskar......igen ;-) så det får bli hemma mys idag!

Ha en underbar lördag

Kram//Anja


  

  Nej såklart vet jag att Cornelia och Viggo inte är spädbarn mer....

men tyckte att denna passade ändå.....kanske skulle ta och stryka över späd bara ;-D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards